Kajian 4Life Transfer Factor membuktikan ia bertindak dengan pantas

Kajian 4Life Transfer Factor membuktikan ia bertindak dengan pantas
Copy URL

Baca dalam
BI, BC

Kita semua perlukan rangsangan sistem imun, tetapi bagaimana pula di saat genting?

Pada tahun 2022, Pasukan Penyelidikan dan Pembangunan 4Life bekerjasama dengan Makmal Sistem Imun Semula Jadi (NIS) dalam kajian klinikal manusia untuk mencari penemuan baharu tentang 4Life Transfer Factor® Tri-Factor® Formula.

Kajian tersebut menunjukkan bahawa 600 miligram 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula mengaktifkan sistem imun dalam masa dua jam!*1

Reka Bentuk Kajian: Standard Emas Penyelidikan Klinikal

Dalam kajian ini, NIS telah mengikuti standard emas untuk kajian klinikal manusia: kajian placebo terkawal, kajian rawak, kajian double-blinded, kajian silang. Reka bentuk kajian ini bermakna keputusan kajian bukan kebarangkalian rawak.

Semua peserta kajian adalah sihat. Para penyelidik memberi setiap peserta, pada dua waktu berasingan, sama ada plasebo atau satu dos produk (600 mg Formula Tri-Factor 4Life Transfer Factor). Para penyelidik kemudian mengambil sampel darah selepas satu jam, dua jam, dan 24 jam selepas itu.

Keputusan Kajian Menunjukkan Tindak Balas Sistem Imun Diaktifkan

Hasil segera diperolehi oleh peserta yang mengambil 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula. 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula telah terbukti bertindak ke atas sel sistem imun untuk meningkatkan tindak balas sistem imun dalam tempoh seawal dua jam.*1 1 Dalam temu bual dengan Dr. Gitte Jensen, pengasas dan Pengarah Penyelidikan di Makmal NIS dan pemimpin kajian ini, beliau berkongsi bagaimana interaksi ini berlaku.

“[4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula] meets the immune system cells and it engages very rapidly to start the communication signals . . . In science terms, we talk about cytokines, we talk about communication molecules that the immune system cells are sending out. They are circulating throughout the body, and we get this cascade of events.”

Tonton video untuk mengetahui lebih lanjut tentang usaha Dr. Jensen dan kajian klinikal ini:

Apakah yang kajian sistem imun ini memberitahu kita tentang 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula?

Daripada kajian ini, kita boleh pelajari dua perkara penting mengenai 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula:

  1. 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula boleh mencetuskan tindak balas sistem imun yang pantas dalam tubuh dalam masa dua jam.*
  2. Kajian ini seterusnya menyokong dakwaan bahawa 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula membantu tubuh anda mengenali, bergerak balas, dan mengingati potensi ancaman kesihatan.*


Ketua Pegawai Saintifik Dr. David Vollmer, PhD, berkongsi, "Kajian ini membawa 4Life ke tahap seterusnya dalam sokongan sistem imun dengan memanfaatkan penyelidikan 4Life Transfer Factor® kami yang berdekad lamanya dan kerjasama dengan makmal imunologi terkemuka di dunia."

Kami teruja untuk terus mempelajari semua yang kami mampu tentang 4Life Transfer Factor dan memberi anda penyelidikan sistem imun terkini!*

Sumber:

1 Clinical study on the rapid immune modulating effects of 600 mg of 4Life Transfer Factor Tri-Factor Formula compared to placebo. G. Jensen, NIS Labs Report 058-006.